Zamknij

Meble gabinetowe i konferencyjne - czym się cechują?

10:19, 21.11.2024 art. sponsorowany Aktualizacja: 10:19, 21.11.2024
pixabay pixabay

W gabinetach i biurach nie może zabraknąć funkcjonalnych mebli, które zadbają o komfort i zadowolenie pracowników. Na szczęście na rynku znajdziemy wiele ciekawych propozycji o doskonałej jakości wykonania. Jakie meble gabinetowe są najchętniej wybierane przez klientów? Czym odznaczają się nowoczesne meble konferencyjne?

Meble gabinetowe

Jak znaleźć idealne meble biurowe? To zadanie nie zawsze jest proste, dlatego trzeba dokładnie przeanalizować swoje potrzeby i preferencje. Inne meble posłużą nam w otwartych biurach, a inne w małej przestrzeni lub gabinecie. Pamiętajmy o tym, że meble gabinetowe z jednej strony powinny pasować do aranżacji pomieszczenia, a z drugiej spełniać wymagania użytkowników i zapewniać wygodę na każdym kroku. Praktycznie w każdym gabinecie stosowane są następujące rozwiązania:

  • Fotele biurowe - ergonomiczne fotele to podstawa w gabinetach i biurach. Powinny one zapewniać wsparcie dla pleców, posiadać regulację wysokości, obrotowe kółka i regulację kąta nachylenia. 
  • Biurka - muszą być eleganckie i solidne. Dostępne są modele owalne, prostokątne i wiele innych, zależnie od danego miejsca i wymogów użytkownika. 
  • Regały na książki - służą głównie do przechowywania dokumentów, ozdób i książek. Mogą to być otwarte półki lub modele z drzwiczkami. 
  • Komody lub szafy - zazwyczaj wykorzystujemy je do przechowywania dokumentów lub osobistych rzeczy. Dodatkowo w komodach często znajduje się przestrzeń na sprzęt multimedialny. 
  • Lampy biurowe - mają na celu dostarczać oświetlenie do pracy w biurze. Nie bez znaczenia jest tutaj regulacja intensywności światła, 
  • Stoliki kawowe - posłużą nam do spotkań nieformalnych i jako miejsce na kawę podczas przerwy od pracy. 

Możemy także postawić na wygodne fotele i sofy, które stworzą przyjazne miejsca do rozmów i odpoczynku. 

Meble konferencyjne

Kolejna ważna kategoria mebli to meble konferencyjne. Są one bez wątpienia ważnym elementem wyposażenia na każdej sali konferencyjnej. Na rynku znajdziemy różnorodne propozycje, takie jak stoły konferencyjne, krzesła, tablice, bufety, regały, szafki, czy też zegary. Podstawą są solidne stoły konferencyjne w wersjach owalnych, okrągłych, kwadratowych lub prostokątnych. Do nich dobierzmy krzesła dla uczestników konferencji, stworzone z wytrzymałych materiałów. Podczas prezentacji przydadzą nam się także tablice konferencyjne (flipcharty lub tablice suchościeralne) i meble do sprzętu multimedialnego. W razie dłuższych spotkań, strzałem w dziesiątkę staje się bufet konferencyjny do serwowania napojów i przekąsek. Aby utrzymać porządek we wnętrzu, nie zapominajmy o dobraniu regałów na dokumentację i szaf konferencyjnych. Dodatek stanowi też stylowy zegar, pomagający w zachowaniu punktualności podczas spotkań. Oczywiście ostateczna aranżacja wnętrza zależy od osobistych preferencji i warunków w danym miejscu, dlatego trzeba dokładnie przemyśleć wybór meble konferencyjnych. 

Stylowe i funkcjonalne meble biurowe, gabinetowe i konferencyjne to podstawa praktycznie w każdej firmie. 

(art. sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%